رئیس‌جمهور غنی با امام‌علی رحمان دیدار کرد

رئیس‌جمهور غنی که در راس یک هیئت بلندپایه دولتی برای شرکت در نشست قلب آسیا-روند استانبول به تاجیکستان رفته است، با امام‌علی رحمان دیدار کرد.

این دیدار امروز (دوشنبه، ۹ حمل) در کاخ ریاست جمهوری تاجیکستان صورت گرفته است. پیش از دیدار هر دو رئیس‌جمهور، امام‌علی رحمان طی یک مراسم ویژه تشریفاتی از آقای غنی پذیرایی کرد.

پیشتر ارگ ریاست جمهوری اعلام کرده بود که رئیس‌جمهور غنی برای یک سفر دو روزه و جهت اشتراک در نشست قلب آسیا-روند استانبول عازم تاجیکستان شده است.

در خبرنامه ارگ گفته شده بود که آقای غنی علاوه بر اشتراک و سخنرانی در کنفرانس قلب آسیا-روند استانبول، با امام‌علی رحمان، رئیس‌جمهور تاجیکستان، صدر اعظم و رئیس مجلس این کشور نیز دیدار خواهند کرد.

همچنان ارگ ریاست جمهوری علاوه کرده بود که رئیس‌جمهور غنی در این سفر در مورد گسترش مناسبات و همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های گوناگون بحث و تبادل نظر خواهد کرد.

وی در جریان سفرش به دوشنبه، قرار است در دانشگاه ملی تاجیکستان نیز سخنرانی کند و این دانشگاه سند دکتورای افتخاری خود را به او اعطا خواهد کرد.

گفتنی است که نهمین نشست وزیران خارجه کشورهای عضو قلب آسیا-روند استانبول قرار است فردا سه‌شنبه، دهم حمل در شهر دوشنبه، پایتخت تاجیکستان برگزار شود.

این نشست زیر عنوان «تقویت اجماع برای صلح و توسعه» و با سخنرانی امام‌علی رحمان، رئیس‌جمهور تاجیکستان و محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور افغانستان آغاز خواهد شد.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a133b
دکمه بازگشت به بالا