والی بامیان: مشکلات امروز جامعه ما ناشی از نادانی است

عبدالله سرحدی والی ولایت بامیان از عدم تعلیم درست در سال‌های گذشته انتقاد کرده می‌گوید که مشکلات امروز جامعه ما ناشی از نادانی است.
خبرگزاری سریع: آقای سرحدی که امروز شنبه(13جوزا) در مراسم افتتاح بنیاد خیریه محمد قیس ارغندیوال درکابل صحبت می‌کرد گفت: در ۲۰ ساله حتی یک شفاخانه معیاری در سطح کشور اعمار نشده که بتوانند بیماران را درست تداوی کنند.
والی ولایت بامیان ایجاد نهاد‌های خیریه را برای کاهش چالش‌های جامعه مفید خوانده گفت: اگر نهاد‌های خیریه برای اعمار مکاتب، شفاخانه‌های معیاری و سکتور زراعت سرمایه گذاری نموده و کار کنند به زودی از مشکلات موجود رهایی پیدا نموده و کشور را به پایش استاده می‌کنیم.
سرحدی می‌گوید که در ۲۰ سال گذشته در ولایت بامیان یک سرد خانه معیاری برای حفاظت از کچالو درست نشده‌اند که امروز دهاقین ما در آن ولایت با مشکلات زیادی مواجه هستند.

والی ولایت بامیان بر سرمایه‌گذاری روی زراعت و تعلیم و تربیه تاکید کرده می‌گوید مشکلات امروز جامعه ما ناشی از نادانی است باید روی تعلیم و تربیه بیشتر سرمایه‌گذاری شوند تا کشور در آینده نزدیک از چالش‌های موجود عبور کرده و با جهان رقابت کنند.

لینک کوتاه
دکمه بازگشت به بالا