حمله موشکی مقاومت لبنان به شهرک اسرائیلی کاپری

در حالیکه رسانه‌ها از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شرق تل‌آویو و شهرک‌های اطراف کرانه باختری خبر دادند، مقاومت لبنان بیانیه‌ای درباره حمله به یکی از شهرک‌های تجاری اسرائیل منتشر کرد.

به گزارش المنار، مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به تهاجم وحشیانه اسرائیل به شهرها، روستاها و غیرنظامیان روز شنبه شهرک «کاپری» در شمال اسرائیل را با موجی از موشک‌های فادی ۱ بمباران کرد.

رادیو ارتش اسرائیل نیز با اذعان به حمله موشکی به شهرک‌های کرانه باختری سعی کرد آن را کم اهمیت جلوه دهد لذا مدعی شد تنها یک موشک از لبنان به سمت شهرک‌های کرانه باختری شلیک شده و در منطقه‌ای باز سقوط کرده است.

این در حالی است که وبگاه واللا نوشت در عرض چند دقیقه آژیرهای هشدار در بیش از ۱۰۰ شهر و شهرک در الجلیل و مرج بن عامر به صدا درآمدند.

خبرنگار اسکای نیوز پیش از این گزارش داد: آژیرهای خطر در شرق تل‌آویو، پایتخت اسرائیل و در اطراف شهرک‌های نزدیک رام‌الله به صدا درآمد.

کانال ۱۲ عبری نیز به صدا درآمدن آژیرهای خطر در مجموعه‌ای از شهرک‌ها در کرانه باختری را تایید کرد. این کانال افزود: ۱۶ موشک در آخرین موج حملات از لبنان شلیک شد.

ساکنان کرانه باختری از شنیدن چندین انفجار در شهرک‌ها در نتیجه پرتاب موشکی از لبنان صحبت کردند.

خبرنگار تلویزیون العرب نیز گفت: حداقل پنج انفجار در آسمان مرج بن عامر پس از شلیک موشک از لبنان رصد شد.

کانال الجزیره هم به نقل از جبهه داخلی اسرائیل گزارش داد: آژیرهای خطر در جلیل علیا و منطقه صفد، ده‌ها نقطه در الجلیل علیا، الجلیل مرکزی و جولان اشغالی به صدا درآمدند.

رادیو این رژیم نیز اذعان کرد: آژیرهای خطر بدون وقفه در خلیج حیفا، الجلیل، وادی عاره و شهرک‌های شمال کرانه باختری به صدا درآمدند.

این پس از آن است که ارتش اسرائیل اذعان کرد حملات موشکی از لبنان به صفد در الجلیل را رصد کرده است.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2626b
دکمه بازگشت به بالا