پایگاه الکرمل در جنوب حیفا مورد حمله موشکی حزب‌الله قرار گرفت

جنبش حزب الله لبنان امروز یکشنبه اعلام کرد که پایگاه الکرمل در جنوب حیفا را با چندین موشک هدف قرار داده و همچنان برای دفاع از لبنان و مردم مظلوم و سربلند آن آماده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که مقاومت اسلامی لبنان با ندای لبیک یا نصرالله، پایگاه الکرمل در جنوب حیفا را با موشک هدف قرار داده و همچنان برای دفاع از لبنان و مردم مظلوم و سربلند آن آماده است و هرگز لحظه‌ای از وظیفه خود برای بازداشتن دشمن از تجاوزاتش بازنخواهد ایستاد.

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه دیگر خود مسئولیت حمله به پیاده نظام ارتش رژیم اسرائیل در شهرک «بلیدا» در ارتفاعات کنعان را به عهده گرفت.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است که رزمندگان مقاومت اسلامی با پیاده نظام ارتش رژیم صهیونیستی که در حال نفوذ به شهرک بلیدا در ارتفاعات کنعان بودند، از فاصله صفر با آن‌ها درگیر شده و همه آن‌ها را با مسلسل هدف قرار داده و در نتیجه تعدادی از نظامیان رژیم اسرائیل به هلاکت رسیده یا زخمی شدند.

مقاومت لبنان که طی چند هفته گذشته، بر شدت و میزان عملیات‌های خود علیه دشمن صهیونیستی افزوده است، از بامداد تا صبح امروز، یکشنبه، 10 عملیات علیه اشغالگران انجام داده است.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2811b
دکمه بازگشت به بالا