منصور اسرار: در میان افراد به دنبال داعش نباشید!

منصور اسرار از حامیان حکومت سرپرست: داعش یک نام مستعار است، نامی که برای فریب دادن ما و شما سر داده بیان می شود. داعش ریشه ای است که از انرژی امریکا تغذیه می شود و جبهه روشنی برای حفاظت از منافع امریکاست.

وی اظهار داشته: «داعش که نام مستعار خود امریکاست، در مناطقی فعالیت می کند که منافع امریکا در خطر باشد. اکنون نسخه بهتری برای تامین منافع و ارزش های امریکای اشغالگر در افغانستان است که امروز علیه امارت اسلامی از آن استفاده می کند».

همچنین وی گفته است: «حکومت سرپرست میخواهد با داعش مبارزه کند و مصمم به نابودی آن است. بنابراین لازم است که امریکا، موسسات امریکایی، موسسات خارجی، سفارت‌خانه‌ها و موسسات خیریه خارجی را از بیخ و بن ریشه کن کند و از هرگونه فعالیت آنها در کشور جلوگیری نماید».

او با تاکید گفته است: «تحقیق کنید، متوجه می‌شوید که این سفارت‌خانه‌ها و نهادهای خارجی، زمینه را برای همه فعالیت‌های داعش فراهم کرده‌اند، تربیت، حمایت‌های مالی و نظامی و تدارکاتی را ارائه کرده‌اند».

این در حالی‌ست که مدتی از ناامنی های در کشور گزارش میشود که عمدتا داعش مسئولیت آنرا به دوش میگیرد. اگر چند مقامات طالبان حضور داعش را رد میکنند، گاهی اوقات افراد وابسته به آنها از حضور و وابستگی آنها صحبت میکنند.

دکمه بازگشت به بالا