موسسه خیریه نور افغان استرالیا به چهل خانواده بی بضاعت کمک کرد + ویدیو

خبرگزاری سریع، کابل: موسسه خیریه نور افغان استرالیا، چهل بسته خوراکی را جهت افطاری و مخارج ماه مبارک رمضان برای خانواده‌های نیازمند و بی بضاعت توزیع نمود.

یکی از همکاران این موسسه در گفتگو با خبر گزاری سریع می‌گوید که این بسته شامل یازده قلم مواد خوراکی است و به خانواده‌هایی توزیع می‌گردد که پیش از این نزد آنان ثبت بوده است.

وی می‌گوید که جهت کمک به نیازمندان کشور، بسته‌های مختلف را روی دست داریم که به مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی به شهروندان نیازمند توزیع می‌گردد، وی از بسته‌ی کنونی تحت عنوان بسته ماهانه نام برده و افزود که تمویل کنندگان آن ساکن کشورهای استرالیا، آمریکا و کشورهای اروپایی می‌باشند و دفتر مرکزی موسسه نیز در شهر سیدنی پایتخت استرالیا موقعیت دارد.

همچنان رئیس این موسسه می‌گوید که این برنامه نزدیک به ده سال است که در شهر کابل جهت تمویل خانواده‌های بی بضاعت و خانواده شهدا در چندین بخش راه اندازی شده است که محور اصلی آن بر تعلیم و تربیه اطفال بی بضاعت متمرکز است.

وی در پایان از هموطنانی که از استطاعت مالی لازم بهره مند هستند خواهش نمود که از طریق این موسسه و یا هر موسسه خیریه دیگر، در هر پرنسیب و روش اطمینان بخش که خودشان خواهان اند کمک‌های مالی را دریغ نورزند تا توانسته باشیم در همدلی و باهمی، دست نیازمندان را بگیریم.

زکریا رادمنش

لینک کوتاه

https://sarie.news/a374b
دکمه بازگشت به بالا