مشاور امنیت ملی به مسوولان امنیتی و دفاعی غزنی: منابع عایداتی دشمن خشکانده شود

مشاور امنیت ملی به مسوولان امنیتی و دفاعی غزنی:
منابع عایداتی دشمن خشکانده شود

پنج‌شنبه، ۹ثور، غزنی – افغانستان

داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی جمهوری اسلامی افغانستان در راس یک هیئت بلندرتبه دولتی امروز در سفر به ولایت غزنی وضعیت امنیتی این ولایت را مورد ارزیابی قرار داده و با حضور مقامات ارشد سکتور امنیتی کشور و مسوولان ملکی و نظامی ولایت غزنی، نشست امنیتی برگزار کرد.

در این نشست والی، قوماندان امنیه، رییس امنیت ملی و قوماندان قول اردوی ۲۰۳ تندر در رابطه به وضعیت امنیتی، پیش‌رفت‌ها، مشکلات و برنامه‌های آینده‌ی این ولایت در گزارش‌شان به مشاور امنیت ملی گفتند که نیروهای امنیتی و دفاعی کشور با راه‌اندازی عملیات‌ها بر ضد مخالفین مسلح و تروریستان حامی بین‌المللی‌شان در این ولایت، در تلاش تامین بهتر امنیت باشنده‌گان ولایت غزنی و شاهراه کابل – کندهار می‌باشند.

داکتر حمدالله محب مشاور امنیت ملی بهبود وضعیت امنیتی ولایت غزنی، تعهد مسوولین، برخورد مسلکی و تجارب آن‌ها را مورد ستایش قرار داد و یادآوری کرد که مسوولین ملکی و امنیتی مشترکاً در مطابقت به خواست‌های مردم، فعالیت‌های‌شان را در برابر تروریستان گسترش دهند و نگذارند که دشمن در پلان‌های شومش موفق شود.

داکتر محب اضافه کرد که مخالفین مسلح در میان مردم هویت و حمایت ندارند و نیاز است که این گروپ‌ها در جریان عملیات‌های نیروهای امنیتی و دفاعی کشور بیش‌تر سرکوب گردند و منابع عایداتی آن‌ها نیز خشکانده شود.

داکتر محب بیان داشت که اداره مرکزی به وضعیت امنیتی ولایت غزنی و توسعه‌ی حکومت‌داری خوب توجه خاص دارد و به زودی در عرصه تجهیز و تمویل نیروها، پیش‌رفت‌های لازم به میان خواهد آمد.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a395b
دکمه بازگشت به بالا