کمیسیون جلوگیری از غصب املاک و وسایط آغاز به کار کرد

مقامات امارت اسلامی اعلام کرده که کمیسیون جلوگیری از غصب املاک و وسایط تشکیل و آغاز به کار کرده است.

به گزارش خبرگزاری سریع؛ انعام الله سمنگانی معاون سخنگوی امارت اسلامی شب گذشته( 28 قوس) با نشر اعلامیه‌ی در صفحه تویترش نگاشت: به اساس فیصله نشست وزرای امارت اسلامی کمیسیون جلوگیری از اشغال، غصب املاک و وسایط ایجاد شده است.

به گفته سمنگانی این کمیسیون را ریاست عمومی اداره عملیاتی و حمایوی انکشاف ملی رهبری کرده و اعضای آنرا نمایندگان با صلاحیت وزارت‌های دفاع ملی، داخله، امر باالمعروف نهی از منکر و ریاست عمومی استخبارات و شهرداری کابل تشکیل می‌دهند.

او نوشته:” به اساس فیصله مجلس وزرای امارت اسلامی افغانستان؛ کمیسیونی جهت جلوگیری از اشغال و غصب املاک و وسایط به رهبری رئیس عموی اداره عملیاتی و حمایوی انکشاف ملی و نمایندگان با صلاحیت وزارت‌های دفاع ملی، امور داخله ریاست عمومی استخبارات، امر باالمعروف و نهی عن المنکر و شاروالی کابل ایجاد و به فعالیت آغاز نموده است”.

معاون سخنگوی امارت اسلامی گفته:”در این مورد کسانیکه که عریضه داشته باشند می‌توانند عرایض خویش را به معاونت عرایض و شکایات ریاست عمومی اداره امور امارت اسلامی افغانستان، واقع دروازه شرقی ارگ (مراد خانی) تسلیم نموده و درصورت ضرورت به شماره 5000 تماس بگیرند.

به گفته سمنگانی همچنان عارضین می‌توانند عرایض خویش را به  ایمیل آدرس complain.aop@gmail.com ارسال نمایند.

این کمیسیون درحالی تشکیل شده که با تسلط طالبان بر افغانستان گزارش‌های از سرقت وسایط و اموال توسط اشخاص که خود‌شان را مجاهدین امارت اسلامی معرفی می‌کنند در بزرگ شهر‌ها و ولایات حکایت دارند.

لینک کوتاه
دکمه بازگشت به بالا