یازدهمین محموله از کمک‌های بشردوستانه ایران به مردم افغانستان توزیع شد

معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در کابل با اشاره به حادثه تروریستی بیمارستان «سردار داودخان» اظهارداشت که یازدهمین محموله از کمک‌ها به ویژه بین خانواده‌های شهدا و مجروحان این حادثه تروریستی توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری سریع، «سید حسن مرتضوی» معاون سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان گفت که یازدهمین محموله از کمک‌های ایران در اختیار مردم افغانستان قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد که مقام معظم رهبری به ادامه کمک‌های انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران به مردم مظلوم افغانستان تاکید دارند.

مرتضوی همچنین خاطرنشان کرد که کمک‌های انساندوستانه جمهوری اسلامی ایران از حدود 3 ماه گذشته افغانستان نیز شاهد تحولاتی بوده است، به مردم این کشور ادامه دارد.

معاون سفیر ایران در کابل تصریح کرد که کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به ویژه پس از حملات تروریستی در ولایت‌های قندوز و قندهار افزایش داشته است.

وی درباره یازدهمین محموله از کمک‌های ایران گفت: «ما کمک‌هایی را برای مردم فرستادیم، امروز نیز این کمک‌ها مخصوص خانواده شهدا و مجروحین بیمارستان 400 بستر محمد داودخان است».

مرتضوی اظهارداشت که یازدهمین محموله از کمک‌های ایران شامل 5 تن دارو و 5 تن مواد غذایی است که در اختیا مردم افغانستان قرار گرفته است.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a1037b
دکمه بازگشت به بالا