اسماعیل خان، آزادگان جهان و مسلمانان را به ایستادگی کنار مردم لبنان و غزه فراخواند

در متن پیام تسلیت اسماعیل خان آمده است: وجدان های بیدار بشری و امت اسلامی را فرا می خوانیم تا دست در دست هم داده با تمام قدرت و صلابت در برابر این تجاوز های بی شرمانه و غیر انسانی ایستادگی نمایند.

متن کامل پیام تسلیت اسماعیل خان
حملات ددمنشانه، غیر انسانی و متجاوزانه ی اخیر اسراییل غاصب به لبنان، در ادامه ی تجاوزها و سفاکی های این رژیم جعلی، حکایتی دیگر از خصلت درنده خویی و توحش رژیم صهیونیستی و حامیان ستمگر آن می باشد.
کشتار مظلومانه ده ها هزار انسان در امتداد سال گذشته در کل منطقه ی خاور میانه که اغلب شان زنان و کودکان می باشند و ویرانگری های بی حد و حصر  نشان دهنده ی روحیه ی درنده خویی این رژیم جعلی می باشد.
با شروع حملات به لبنان و بمباران وحشیانه ی شب گذشته ی بیروت که منجر به شهادت و زخمی شدن تعداد زیادی از مردم بی دفاع آن کشور گردید، متاسفانه بحران ابعاد گسترده تری می یابد و کل منطقه را می تواند درگیر جنگ نماید.
این جنایات و درنده خویی ها را  شدیدا محکوم می نماییم و وجدان های بیدار بشری و امت اسلامی را فرا می خوانیم تا دست در دست هم داده با تمام قدرت و صلابت در برابر این تجاوز های بی شرمانه و غیر انسانی ایستادگی نمایند.
به روح مظهر شهدای مظلوم این تجاوز های وقیحانه درود و دعا می فرستیم و آرزو مندیم به لطف و مدد ویژه ی الهی فتح و ظفر نصیب نیروهای دلیر، شجاع و مخلص مقاومت شود و رو سیاهی تاریخی نصیب صهیونیزم جنایت کار و حامیان وحشی صفت و جنایت کار شان گردد.
و ما ذالک علی الله بعزیز
و من الله التوفیق

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2638b
دکمه بازگشت به بالا