بازی جنگ در راستای بازیگری امریکا و غرب

رژیم اسرائیل با پشتوانه امریکا و غرب در تلاش است که جهت توسعه قلمرو، جغرافیای کشورهای پیرامونی اش همچون لبنان، یمن، عراق و اردن را با قتل و کشتار تصرف کند چنانچه بلندی‌های جولان را که مربوط خاک اردن بود با همین تاکتیک جنگ و تهدید به قلمرو اش افزود. از آنجایی که تهداب و اساس رژیم اسرائیل مبتنی بر غضب سرزمین‌ها، ترور چهره‌های سرشناس، جنگ و خونریزی استوار است وسعت قلمرو نیز با همین تاکتیک ادامه خواهد داشت.  در همین حال که مسلمانان جهت حفظ دین و خاک شان راهی جز مقاومت ندارند، هواداران غرب اسم تئوری مقاومت را می‌گذارند تئوری جنگ، تئوری سازش را هم می‌گذارند تئوری صلح؛ اما صلح پایدار از بستر مقاومت می‌گذرد نه بستر تسلیم، با بستر مقاومت می‌توان دین و خاک را حفظ کرد؛ اما از بستر تسلیم هر دور را از دست خواهیم داد؛ لذا جهت حفظ آن مقاومت تنها راه بقای مسلمانان است.

علاوه بر آن، صلح پایدار در جهان از بستر حذف دستگاه شیطان می‌گذرد تا شیطان هست جنگ راه می‌اندازد و هیچگونه صلح و سازشی در کار نخواهد بود. جنگ‌های بزرگ برخواسته از شیاطین و طاغوت است که در حال حاضر همی کار را دنیای غرب انجام می‌دهد. بازی بزرگ را که از دوران خیلی قبل در منطقه شروع کردند نتیجه اش جدایی قفقاز از ایران بود مگر در آن موقع کشورهای منطقه و خاورمیانه در آن دخیل بودند؟

در حال حاضر نیز رژیم اسرائیل آدم می‌کشد پاسخ اش را مسلمانانی که در حال دفاع اند باید بدهند؟ نسل‌کشی می‌کند بازهم مسلمان‌ها مقصر است؟ مسلمانان جز دفاع و مقاومت راهی ندارند و در جهت حفظ دین و وطن شان به هر قیمتی دفاع و مقاومت خواهند کرد، در این وضعیت است که مسلمانان مسمی به تئوریسین جنگ می‌شوند در واقع مسلمان‌ها تئوری مقاومت دارند رژیم اسرائیل تئوری تسلیم، امریکا و غرب نیز تئوری جنگ را تعقیب می‌کنند.

لازم به یاد آوری است که آن‌ها به کشورهای اسلامی هجوم می‌آورند مسلمانان کاری به آنها ندارند آن‌ها آمدند میخواهند دین مسلمانان را از آنها بگیرند اینها مدعی جامعه بدون دین اند ولی مسلمان‌ها می‌خواهند پای دین شان بایستند؛ لذا در این راستا مقاومت می‌کنند. موکدا لازم به تکرار است که مسلمان‌ها با محوریت قرآن تئوریسین مقاومت اند، رژیم اسرائیل تئوریسین تسلیم است ابرقدرت‌ها و اربابان آن ها نیز تئوریسین جنگ اند. بعد مطابق به تعریف آنها مسلمان ها تئوریسین جنگ می‌شوند و آنها تئوریسین صلح در واقع تئوریسین جنگ این قدرت‌ها هستند که جهت تسلیم کردن مسلمانان و سائر ملل جهان از هیچ جنایت و خونریزی دریغ نمی‌کنند که بازی بزرگ را در منطقه دو قرن است که شروع کردند متاسفانه که از کشورهای منطقه پاسخ درست در این مورد هیچکس ندارند، هند، پاکستان و دیگران همه تسلیم شدند فقط کشورهایی همچون ایران لبنان و جریان‌های مقاومت در عراق و یمن و غزه تنها راه بقا و حفظ دین و عزت شان را در بستر مقاومت می‌بینند و تا زمان رسیدن به صلح واقعی که هیچ کشوری از امریکا

 

و غرب و نوکران شان احساس تهدید و نا امنی نکنند بستر مقاومت پا برجاست و صلح واقعی نیز آنگاه فرا میرسد که خطر مداخلات و تهدیدها از این کشورها دفع گردد، در غیر آن هیچگونه صلحی بر بستر منطق استوار نیست.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2903b
دکمه بازگشت به بالا