برگزاری نشست کمیته‌ی محافظت از معادن ولایت کابل

وزارت معادن و پترولیم، نشست کمیته‌ی محافظت از معادن به سرپرستی رییس دفتر مقام ولایت با سکرتریت رییس معادن ولایت کابل عبدالحمید(اخندزاده) برگزار کرد.

به‌گزارش خبرگزاری سریع، این نشست با حضور‌ نماینده‌‌های قومندانی امنیه، استخبارات، مستوفیت، ریاست اقتصاد، ریاست زراعت، ریاست محیط زیست حکومت سرپرست و آمریت سکتور مقام ولایت کابل بر‌گزار شد‌.

طبق خبرنامه‌ای که ام‌روز از سوی‌ دفتر مطبوعاتی وزارت معادن و پترولیم به‌نشر رسیده‌، در این نشست در مورد جلب و معرفی مقروضین ریاست معادن ولایت کابل با هم‌کاری نهاد‌های امنیتی، جلوگیری از استخراج خودسر و غیرقانونی معادن سنگ مرمر ساحه‌ی گزک ولسوالی خاک‌جبار و سایر معادن واقع نزدیکی شاه‌راه کابل-جلال‌آباد، کابل-لوگر و کابل-قندهار و استخراج معادن مواد ساختمانی جهت تامین پروژه‌ها از جانب اداره‌های امارتی بدون هم‌آهنگی با ریاست متذکره بحث و گفت‌و‌گو صورت گرفته است.

از سویی‌هم، در این نشست‌ فیصله شد تا ولایت‌ها‌ و ریاست معادن ولایت کابل با هم‌آهنگی ولسوالی‌ها و حوزه‌های امنیتی مربوطه، مطابق قانون و طرزالعمل وزارت معادن و پترولیم در اسرع وقت مطابق فیصله‌های جلسه اجراآت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا