توضیح بسته های کمک رمضانی به ۲۵۰ خانواده در کابل

خبرگزاری سریع، کابل: سید ابوالحسن مسئول کمیته امداد رسانی بنیاد پیامبر اعظم می‌گوید که بیشتر از دوسال میشود که این نهاد خیریه خانواده های مستحق و مستضعف را طی سروی های جداگانه شناسایی نموده و کمک میکند .

بنا به گفته‌های او، این بنیاد طی دوسال روان بیست پنج هزار خانواده بی بضاعت را مواد غذایی توزیع نموده و بیشتر از یک هزار خانواده را مواد خام و چندین خانواده های دیگر را مواد سوخت کمک نموده است.

بیشترین مستفید شده گان این بسته های کمکی خانواده های معلول ، بی سرپرست و شهدا ، و افراد پیشن دولتی بوده اند که نظر به تغیر رژیم شغل شانرا از دست دادند و در بدترین مشکلات اقتصادی به سر می‌برند. رییس این بنیاد می‌گوید که ما تلاش داریم تا این خانواده ها را به شکل دوام دار کمک نماییم .این بسته های کمکی شامل شش قلم مواد ارتزاقی ( لوبیا، شکر ،آرد،چای ، برنج ، روغن ) و ارزش این بسته ها ۶۲۰۰ افغانی می‌باشد. وی افزود نهاد ها و موسسه های امدادی در راستای شناسایی خانواده های بی سرپرست و مستضعف خود سهم بگیرند و از دخیل ساختن وکلای گذر، علمای دین، و افراد سر شانس جلوگیری کنند. تا باشد این پروسه به طور شفاف بوده از حیف و میل آن جلوگیری شود . ذکیه یک تن از مستفید شدگان است او می گوید تا حالا از هیچ نهاد و یا موسسه کمک دریافت نکردم سرپرست ندارم و خانواده هفت نفری خود را به مشکلات زیادی از طریق مهره دوزی ارتزاق میکنم که چندان عاید بلند ندارد تشکر میکنم از بنیاد پیامبر اعظم که در این شرایط ناگوار مارا کمک کردند .
این بسته های کمکی به همکاری بنیاد امام حسین و توسط بنیاد پیامبر اعظم برای ۲۵۰ خانواده فقیر در کابل برگزار شد.

لینک کوتاه
دکمه بازگشت به بالا