حنفی: ا.ا.ا با تمام امکانات جهت گسترش حکومت‌داری الکترونیکی تلاش می‌ورزد

عبدالسلام حنفی، در دیدار با رییس شرکت طوطی سبز گفت که حکومت سرپرست افغانستان، با تمامی امکانات جهت گسترش حکومت‌داری الکترونیکی و استفاده از نرم‌افزارهای مصوون در عرصه‌های مختلف تلاش می‌ورزد.

به‌گزارش خبرگزاری سریع، براساس خبرنامه‌‌ای که از سوی ارگ نشر شده، مولوی عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرای‌ حکومت سرپرست با انجنیر برهان‌الدین، رییس شرکت طوطی سبز و تعدادی از هم‌کاران این شرکت و انجنیران نرم‌افزار دیدار کرد.

در این دیدار، انجنیر برهان‌الدین، رییس شرکت طوطی سبز راجع به برنامه‌ی نرم‌افزاری که از سوی این شرکت ساخته شده، به معاون اداری ریاست الوزرا‌ی‌ حکومت سرپرست معلومات ارائه کرده و گفت که در داخل کشور ظرفیت‌های خوبی در عرصه‌های مختلف به‌خصوص در بخش نرم‌افزار وجود دارد و در صورت زمینه‌سازی به آنان خدمات به‌تری را برای شهروندان و سیستم الکترونیکی حکومت، انجام خواهند داد.

از سویی هم، آقای برهان‌الدین، از ایجاد نرم‌افزارهای دیگر در بخش‌های بانک‌داری و خرید‌وفروش آنلاین از سوی این شرکت، خبر داد و خواست تا جهت زمینه‌سازی برای استفاده از این نرم‌افزارها توجه صورت گیرد.

حنفی، نیز گفت که حکومت سرپرست، با تمامی امکانات جهت گسترش حکومت‌داری الکترونیکی و استفاده از نرم‌افزارهای مصوون در عرصه‌های مختلف تلاش می‌ورزد.

او هم‌چنان با ستایش از دست‌آوردها و فعالیت‌های جوانان در بخش‌های مختلف، افزود که حکومت سرپرست افغانستان، جهت گسترش این گونه فعالیت‌ها و ارتقای ظرفیت مسلکی جوانان، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا