خواست‌ها‌ بر‌ ارایه‌ی کمک‌های فوری‌ به‌افراد‌ نیازمند‌ در کشور

عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست‌الوزرای حکومت سرپرست، می‌گوید که با نهادهای خیریه‌ی‌ داخلی و خارجی صحبت شده که کمک‌های عاجل را به افراد نیازمند برسانند.

به‌گزارش خبرگزاری سریع، طبق‌خبرنامه‌ای که از سوی ارگ به‌نشر رسیده است آمده‌ که‌ عبدالکبیر، به‌شمول رییس شورای علمای بغلان، با شماری از علما و شخصیت‌های علمی به‌گونه‌ی‌ جداگانه دیدار کرده است.

علمای بغلان، با در نظرداشت‌ خسارت‌‌های سیلاب‌های‌ اخیر‌ گفتند که با خانواده‌های آسیب‌دیده کمک‌های بیش‌تری صورت گیرد و اداره‌های‌ هم‌کار برای بلند‌بردن سطح کمک‌ها، مورد تشویق قرار داده شوند.

از سویی‌هم‌، آنان پیش‌نهاد‌های‌ شان‌را در زمینه‌ی‌ ساخت سرک از ولسوالی نهرین الی ولسوالی برکه و احداث بندها در شماری از منطقه‌های‌ بغلان جهت جلوگیری از سیلاب‌ها به معاون سیاسی ریاست‌الوزرای‌ حکومت‌ سرپرست‌ کردند.

طبق‌ خبرنامه، عبدالکبیر، معاون سیاسی ریاست الوزرای حکومت سرپرست، به‌روح قزبانیان سیلاب‌های اخیر دعا کرد و به خانواده‌های آنان تسلیت گفت و افزود که حکومت‌ سرپرست‌ افغانستان به‌مشوره‌ی‌ هر افغان به‌دیده‌ی‌ قدر می‌نگرد و حکومت در امور خویش، به نظرهای مردم توجه می‌کند.

بر اساس خبرنامه، معاون سیاسی ریاست‌الوزرای‌ حکومت سرپرست‌، بیان داشته‌ که حکومت سرپرست‌ افغانستان در راستای فراهم‌کردن فرصت‌های زندگی بِه‌تر برای مردم تلاش می‌کند و اکنون تمرکز حکومت روی پروژه‌های مهم است تا برای مردم فرصت‌های کاری فراهم شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا