دیدار معاون اداری ریاست‌الوزرای حکومت سرپرست‌ با والی سرپل

عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست‌الوزرای حکومت سرپرست‌ کشور، با محمد یعقوب عبدالرحمان اکه، والی ولایت سرپل دیدار کرده است.

به‌گزارش خبرگزاری سریع، بر‌اساس خبرنامه‌ای‌ که از سوی ارگ نشر شده، آمده است که در این دیدار، محمد یعقوب عبدالرحمان اکه، راجع به وضعیت اجتماعی، اقتصادی، حکومت‌داری محلی و امنیتی در آن ولایت بحث‌ و گفت‌و‌گو کرده است.

در خبرنامه آمده است که والی سرپل، در مورد فعالیت‌ها و کارکردهایش به معاون اداری ریاست الوزرا‌ی حکومت سرپرست، گزارش ارائه کرد و گفت که در نتیجه‌ی سعی و تلاش شبانه‌روزی نیروهای حکومت سرپرست‌ افغانستان، امنیت به‌صورت کامل در آن ولایت تأمین بوده و مسوولان محلی جهت ارائه خدمت‌ها‌ به شهروندان و حل مشکل‌های‌ آنان تلاش می‌کنند.

از سوی‌هم‌، والی سرپل خواستار توجه‌ در زمینه‌ی اعمار بند‌های آب، ترمیم سرک‌های مواصلاتی‌ و استخراج معادن در آن‌ ولایت‌ شد.

در خبرنامه آمده است که عبدالسلام حنفی، معاون اداری ریاست الوزرا نیز در این دیدار، فعالیت‌ها، کارکردها و دست‌آوردهای اداره محلی سرپل را مورد تحسین قرار داد و گفت که تأمین امنیت، رفع مشکل‌های‌ شهروندان و ارائه خدمت‌ها‌ به‌آنان از تعهد‌های‌ حکومت سرپرست‌ افغانستان است و لازم است مسوولان محلی در این راستا بیش‌تر تلاش کنند.

شایان ذکر است که حنفی هم‌چنان در رابطه به پیشنهاد‌های والی سرپل، گفت که حکومت سرپرست‌ افغانستان در حد توان در زمینه رسیدگی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا