قاری سعید خوستی: الهه به قرآن کریم و مقدسات توهین می‌کرد

خبرگزاری سریع: قاری سعید خوستی، سخنگوی پیشین وزارت داخله امروز چهارشنبه نهم سنبله، با نشر رشته توییتی گفته است: “شش ماه پیش با دختری به نام الهه و به درخواست خودش نکاح کردم، بعداً دیدم که او مشکل عقیده و باور دارد. کوشش کردم که از راه نصیحت و بحث، عقیده او را درست کنم، ولی نتیجه نداد، تا اندازه‌ای که او به گونه واضح به قرآن کریم و مقدسات توهین می‌کرد و ثبوت هم موجود است.”

سخنگوی پیشین وزارت داخله در ادامه گفته است: “او را نه شکنجه کرده‌ام و نه لت‌وکوب. از صلاحیت شرعی خود استفاده کردم او را طلاق داده و راهم را از او جدا ساختم. از نکاح ناسنجیده خود پشیمان هستم و از مجاهدین امارت اسلامی و مردم افغانستان معذرت می‌خواهم.”

این اظهارات قاری سعید خوستی پس از آن صورت گرفت که روز گذشته ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که در آن دختری به نام الهه ادعا می‌کند: “قاری سعید خوستی، سخنگوی وزارت داخله با زور و جبر در ماه دلو، وقتی سخنگوی برحال بود، در داخل ریاست استخبارات همراه من نکاح کرد.”

الهه دانشجوی دانشگاه طبی کابل و دختر یکی از جنرالان ریاست عمومی امنیت ملی حکومت پیشین است.

این در حالی است که روز 26 حوت سال گذشته، براساس ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی نشر شده بود، عبدالله حقانی برادر عالم‌گل حقانی، رئیس پیشین ریاست پاسپورت، حین عیاشی، خوشگذرانی و شراب‌نوشی در یک محفل عروسی، از سوی نیروهای استخبارات بازداشت شده بود.

دکمه بازگشت به بالا