قالیباف: درس تاریخی به اسرائیل و امریکا خواهیم داد

رئیس مجلس ایران با تأکید بر اینکه ترور شهید هنیه نتیجه شکست قطعی اسرائیل در میدان و از سر ضعف است، گفت: نیروهای مقتدر نظامی ایران درسی تاریخی به این دشمن تروریستی خواهند داد.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی ایران در نشست علنی صبح امروز یک‌شنبه (14 اسد) مجلس طی سخنرانی پیش از دستور خود گفت: طعم شیرین جشن مردم‌سالاری دینی که در مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران با شهادت فرماندهان عملیاتی و سیاسی محور مقاومت به تلخی گرایید، مخصوصاً که یکی از این شهیدان یعنی شهید اسماعیل هنیه میهمان عزیز ما بود و در خانه ما به شهادت رسید.

وی بیان داشت، ما تردیدی نداریم با پاسخ کوبنده و هوشمندانه جمهوری اسلامی ایران، کام مردم ایران و نیروهای مقاومت و آزادیخواهان جهان، بار دیگر چنان شیرین می‌شود که این رژیم و مخصوصاً کشور حامی او یعنی امریکا از کرده خود پشیمان و مجبور خواهند شد، نظام محاسباتی‌شان را اصلاح کنند تا بار دیگر دچار اشتباهی زیانبار برای امنیت خود و صلح منطقه نشوند.

آقای قالیباف همچنین فرا رسیدن روز حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی را گرامی داشتند و گفت: امروز فلسطین به نماد تشخیص حامیان واقعی حقوق انسان‌ها از مدعیان دروغین آن تبدیل شده است. برخی سیاستمداران غربی مدعی حقوق بشر، امروز در برابر کشتار کودکان فلسطینی و نسل‌کشی در غزه سکوت می‌کنند و جنایتکار شماره یک تاریخ معاصر را ایستاده تشویق می‌کنند. ملت‌های جهان باید دست به دست هم دهند و با دفاع از حقوق مردم مظلوم و بی‌گناه فلسطین مقابل اتحاد شوم دولت‌های غربی با رژیم جنایتکار صهیونیستی بایستند.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2169b
دکمه بازگشت به بالا