نیروهای مسلح یمن: پاسخ تجاوز اسرائیل را خواهیم داد

 فرماندهی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که نیروهای این کشور به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی پاسخ خواهند داد و در حمله به اهداف مهم و حیاتی آن نیز تردید نخواهند کرد.

خبرگزاری رسمی یمن (سبأ) شامگاه امروز (شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که فرماندهی نیروهای مسلح این کشور در بیانیه ای که توسط سرتیپ «یحیی سریع»، سخنگوی آن قرائت شد، اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با انجام یک تهاجم وحشیانه به استان حدیده در غرب یمن، نیروگاه تامین کننده برق مرکز این استان ساحلی و بندرگاه و مخازن سوخت این شهر که همگی اهداف غیر نظامی بودند را با چندین حمله هوایی هدف قرار داده است.

فرماندهی نیروهای مسلح وابسته به دولت تحت رهبری جنبش حوثی «انصارالله» در یمن در این بیانیه ضمن تاکید بر مفاد بیانیه قبلی خود در رابطه با این که منطقه اشغالی «تل آویو-یافا» یک منطقه ناامن به شمار می آید، خاطر نشان ساخت که به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به بندر حدیده پاسخ خواهد داد و در حمله به اهداف مهم و حیاتی این رژیم نیز تردید نخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده که نیروهای مسلح یمن با رهنمودهای رهبری مؤمن آن و با پشتیبانی همه مردم آزاده، سرافراز، استوار و مبارز این کشور، عملیات خود در حمایت از فلسطینیان ساکن نوار غزه را بدون توجه به پیامدها و نتایج آن متوقف نخواهند کرد و برای یک جنگ طولانی با رژیم صهیونیستی تا زمان پایان تجاوز به غزه، لغو محاصره این نوار و توقف همه جنایت های علیه ساکنان آن آماده می شوند.

نیروهای مسلح یمن به انجام عملیات های نظامی مشترک با مقاومت اسلامی عراق در حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین تا توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و رفع محاصره فلسطینیان ساکن این نوار ادامه خواهد داد.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2007b

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا