پدری در قندهار سه پسرش را با چاقو کُشت

خبرگزاری سریع: ملا عبدالرزاق، قوماندان امنیه ولسوالی دند ولایت قندهار می‌گوید که مردی به نام نقیب‌الله در منطقه «کاریزک» این ولسوالی، سه پسر خود را با چاقو کشته و جسد آنها را دفن کرده است.

ملا عبدالرزاق در ادامه می‌گوید: “پدر اين کودکان نقیب‌الله نام دارد و ما او را بازداشت کردیم. علت کُشتن پسرانش را از او پرسیدیم، او به ما گفت که مشکلات اقتصادی داشته و مردم به او می‌گفتند که پسرانش خيرات جمع می‌کنند. سخنان مردم او را زور داده و کودکانش را کُشته است.”

نقیب‌الله در ادامه گفته است که او سه پسر سیزده، نُه و شش ساله‌اش را به دلیل فقر و مشکلات اقتصادی کشته است.

به گفته قوماندان امنیه ولسوالی دند، این حادثه ناوقت روز یک‌شنبه 10 میزان، به وقوع پیوسته است و اجساد این کودکان از زیر خاک کشیده شده و قرار است امروز سه‌شنبه 12 میزان، دوباره دفن شوند.

منبعی دیگر اما به شرط افشا نشدن نامش به رسانه‌ها گفته است که نقیب‌الله بیماری روانی داشته و سه پسر 17، 14 و 14 ساله‌اش را پس از سلاخی، دفن کرده است.

پس از فروپاشی حکومت پیشین در 24 اسد سال گذشته، بخش زیادی از کمک‌‌های جهانی قطع و ذخایر ارزی افغانستان در بانک‌های خارجی بلوکه شد که باعث فقر و گرسنگی فراگیر در کشور شده است. برخی از خانواده‌ها به دلیل فقر، مجبور به شوهر دادن دختران خرسال خود و حتی فروش فرزندان و اعضای بدن خود شده‌اند.

دکمه بازگشت به بالا