کمک بنیاد خیریه سعادت بانو به صد خانم بی سرپرست به مناسبت هفته زن

بنیاد خیریه سعادت بانو کمک های را به صد بانوی بی سرپرست به مناسبت هفته جهانی زن توزیع نمود.

احمد مصطفی مسوول توزیع کمک های این نهاد گفته است ‎ما امروز توانستیم که بیش از صد خانواده را تحت پوشش خود قرار بدهیم.
‎اين کمک ها شامل برنج، بوره و روغن است.

بنیاد سعادت بانو بیش از دو سال است که فعالیت می کند و این دوازدهمین دور کمک های این نهاد است که به مناسبت هفته زنان در ولایت های مختلف این کمک ها صورت گرفته است.

‎گوهری مسئول نهاد بنیاد سعادت بانو گفته است که وضعیت کشور ما خراب است و تقریبا هشتاد درصد مردم زير خط فقر هستند و ما رضاکارانه این کمک ها را اجرا کردیم.

‎لطیف نظری معاون وزارت اقتصاد گفت: در متون ديني ما تاکید زیادی بر کمک به نیازمندان صورت گرفته تا از لحاظ روحی و سیاسی هم کمک صورت گیرد و کسانیکه در ابعاد سیاسی تخصص دارند حمایت شود.

‎کشىور ما در شرايط خاص قرار دارد به هر اندازه مردم مورد توجه قرار بگیرد ما به همان اندازه با رسالت دینی و ملی خود دست می یابیم.

‎زهرا حسینی استاد دانشگاه گفت: منشا هر کار بزرگی زنان است هر جا مردی اگر به مقام بالا رسید یک زن حتما او را همراهي می کند.

‎نماینده مولوی مهدی ریس استخبارات پیشین بامیان گفت: تشکری داریم از بنیاد سعادت بانو که امروز توانستند دست به بی نوایان را بگیرند.

‎کسانی که چنین گم های خیرخواهانه را بر می دارند واقعا خدمت بزرگی به جامعه می کنند.
‎امام صادق ع گفتند که اندک پول را که ذخیره کرده ای به فقرا بدهید و راه خدا ج و مدت زمانی نگذشت که چهار هزار دینار خداوند ج برایش داد.

‎بهمن یوسفی استاد دانشگاه گفت بهشت زیر پای مادران است و هیچ تشویشی نباید داشت.

سيد سعيد مرتضوی

لینک کوتاه
دکمه بازگشت به بالا