کمک بنیاد خیریه پاکستانی برای 2500 خانواده نیازمند افغان

وزارت مهاجرین در هماهنگی با بنیاد خیریه الخدمت پاکستانی برای 2500 خانواده نیازمند مواد اولیه توزیع می کنند.
ارسلاح خروتی، معین وزارت مهاجرین امارت اسلامی گفت که در خصوص وضعیت و حالت افغانستان نباید به گونه سیاسی برخورد شود بل کمک بشری بدون کدام مسأله سیاسی صورت گیرد.
خروتی اضافه کرد که نبیاد خیریه الخدمت پاکستانی سیزده لاری مواد خوراکی و البسه شامل است که پیش از این نیز بنیاد خیریه یاد شده 10 موتر کمک کرده بود.
معین وزارت مهاجرین تأکید کرده که این کمک ها برای مردم بی بضاعت بسنده نیست و نمی تواند مشکلات مردم را حل کند و وی خواستار کمک های بیشتر بشردوستانه در خصوص مردم افغانستان شده است.
به گفته خروتی، تیم بنیاد خیریه الخدمت پاکستانی در هماهنگی با تیم وزارت مهاجرین سروی را انجام داده اند و برای بیشتر از 2500 خانواده نیازمند کمک ها را توزیع خواهند کرد؛ چون این خانواده ها نیاز جدی به کمک های اولیه بشردوستانه دارند.
از همین حال، عبدالمطلب حقانی، سخنگوی وزارت مهاجرین به سریع می گوید که کمک های بنیاد خیریه الخدمت فوندیشن پاکستان برای حدود 2500 خانواده به اساس لیست که قبلن گرفته شده است، مد نظر گرفته شده است.
حقانی افزود که لیست در ناحیه های مختلف شهر کابل تهیه شده است و از میان شهروندان افراد بی بضاعت مستحق این کمک ها اند و پیش از این نیز در شماری از ولایت ها کمک های وزارت مهاجرین توزیع شده است.

گزارشگر:

شکیب احمد نظری
لینک کوتاه
دکمه بازگشت به بالا