کمیسیون تصفیه صفوف در ولایت سرپل آغاز به فعالیت کرد

مسئولین در ولایت سرپل می‌گویند نخستین سفر ساحوی کمیسیون تصفیه صفوف امنیتی امارت اسلامی به‌منظور بازدید از مناطق مختلف، بررسی وضعیت مجاهدین، تحقیق تصفیه و پاک‌سازی صفوف از وجود افراد ناصالح در این ولایت بوده است.

مفتی عمیر سرپلی، رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل در رابطه با سفر کمیسیون تصفیه صفوف امنیتی به ولایت سرپل می‌گوید: کمیسیون تصفیه صفوف امنیتی در ولایت سرپل نخستین سفر ساحوی خود را در سطح ولسوالی‌های این ولایت آغاز نموده است.

او در ادامه افزود: این سفر روز شنبه تحت سرپرستی مفتی محمد مقتصد، قوماندان لواء سرپل، رئیس کمیسیون و اعضای کمیسیون مفتی فاروق، رئیس استخبارات، محمد عارف، امر امنیت و مولوی شبیراحمد، منشی کمیسیون انجام شد.

به گفته او، این هیئت از ولسوالی سیدآباد بازدید کرده و طی جلسه‌ای که به این مناسبت دایر گردیده بود، در ابتدا مولوی شبیر احمد، منشی کمیسیون تصفیه صفوف، اهداف سفر و اعضای کمیسیون را به حاضرین جلسه معرفی نمودند.

رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت سرپل ابراز داشت که به گفته‌ی منشی این کمیسیون، هدف این سفر بازدید از مناطق مختلف ولایت سرپل، بررسی حالات مجاهدین، تحقیق تصفیه و پاکسازی صف ازوجود افراد ناصالح در این ولایت می‌باشد.

در ادامه این برنامه مفتی محمد مقتصد، قومندان لواء ولایت سرپل در طی صحبت‌های خود اظهار داشت: این نظام به بهای خون شهدا و گوشت‌های تکه‌تکه بدن فدائیان پاک‌نیت این خطه شهیدپرور بدست آمده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد؛ بناء بر ما و شماست تا این صف را هم‌چون خون پاک شهدا، پاک نگاه داریم و هر فرد ما وظیفه و مسئولیت دارد تا کسی را اجازه ندهد که افراد ناصالح و ناپاک صف دولت اسلامی طالبان را آلوده سازد.

وی در اخیر صحبت‌های خود افزود؛ هر دلگی مشر، سرگروپ و مجاهد یقین داشته باشد که فردا در روز محشر درمقابل الله متعال با این شهدا روبرو خواهیم شد.

در پایان این دیدار مفتی فاروق، مسئول استخبارات و مفتی مقتصد، رئیس لواء سرپل نیز خطاب به مجاهدین تأکید کرد که متوجه مسئولیت‌های دینی، اسلامی وجهادی خودشان باشند.

لازم به ذکر است که کار تصفیه صفوف، پیشتر نیز در دیگر ولایات آغاز شده بود.

لینک کوتاه
دکمه بازگشت به بالا