حمله‌ی موشکی‌ ایران‌‌‌؛ پاسخ کوبنده به تجاوز و زورگویی

آگاه‌ مسایل سیاسی: مسلمان‌های‌ جهان‌ از حمله‌های‌ ‌ایران‌ علیه اسرائیل حمایت‌ می‌کنند؛ اگر دولت‌مردان کشورهای اسلامی بخاطر منافع شان در برابر خونریزی‌های اسرائیل مهر سکوت بر لب می‌زنند، ملت‌های مسلمان بدون شک حمایت همه جانبه از پاسخ کوبنده‌ی ایران دارند.

ویس‌‌ناصری، آگاه‌ مسایل سیاسی در گفتگو با خبرگزاری سریع،‌ حمله موشکی ایران علیه اسرائیل را عادلانه و مطابق به قوانین بین المللی و استفاده ایران حق دفاع مشروع اش عنوان کرد. وی خوش‌حالی مردم آزاده جهان و مسلمانان را‌ ‌ در پی این حمله، روحیه‌ و مورال‌ یافتن مسلمانان پنداشت و افزود که همواره باید در مقابل زورگویی‌ها، چنین پاسخ قاطعانه و کوبنده به متجاوزین داده شود.

آقای ناصری گفت:” بعد از حدود یک‌سال ظلم، ستم، کشتار، وحشت، خشونت و جنایتی که اسرائیل در غزه انجام داد و باعث کشته‌شدن حدود ۵۰‌هزار انسان و ویرانی مکمل غزه شد سزاوار دریافت چنین حمله از سوی یکی از کشورهای اسلامی بود.
این کارشناس سیاسی افزود؛ آواره‌گی میلیون‌ها فلسطینی و حمله به‌‌لبنان احساسات مسلمانان را به شدت خدشه وارد کرد، علاوه بر آن، ویران‌ساختن جنوب لبنان به مثابه ایجاد غزه‌ی دوم برای دنیای اسلام محسوب می‌گردد.
به گفته‌ی این کارشناس سیاسی، بی‌تفاوتی دولتمردان کشورهای اسلامی باعث مایوسیت‌ تمام مسلمانان جهان گردیده بود‌؛ ولی حملات کوبنده‌ی ایران به‌اسرائیل روحیات و مورال مسلمان‌ ها را ‌مضاعف ساخت.”

آقای ناصری افزود، تقریبن تمام‌ مسلمان‌های جهان در ماتم و ظلمی که بر غزه و لبنان تحمیل گردید عزادار اند. ظلمی که غرب، امریکا، ناتو و حتی حاکمان مسلمان‌ وابسته‌ به‌آن‌ها خاموشی‌ اختیار کرده‌اند‌، ولی حمله‌ی ایران به‌اسرائیل باعث تبارز احساسات‌ و خوشی مسلمان‌های جهان‌ گردید.

به‌گفته‌ی وی این‌ خوشی‌ بر می‌گردد به‌‌احساسات‌ گرم‌ و عواطفی که در ضمیر مسلمانان ریشه دوانده است.

این کارشناس سیاسی افزود؛ ایران به‌عنوان‌ مدافع حقوق و آرمان‌های مسلمان‌ها در جهان اسلام‌ عمل کرد و این امر باعث شادمانی تمام مسلمان‌های جهان گردیده است.
با این حال، مسعود‌ پزشکیان رئیس‌جمهور ایران‌ با تاکید بر این که عملیات‌ شب‌ گذشته‌ی نیرو‌های مسلح‌ ایران بار دیگر ثابت کرد که گنبد آهنین‌ ادعایی آن‌ها شکننده‌تر از شیشه بود، تصریح کرد: ” ما همچنین ثابت کرده‌ا‌یم که با کسی شوخی نداریم و اگر این رژیم‌ بخواهد خطایی مرتکب شود، پاسخی به‌مراتب کوبنده‌تر دریافت‌ خواهد کرد‌. لذا عاقلانه است که اسرائیل به هیچ اقدامی متوصل نشود.
از سوی‌هم،‌ بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسراییل در نخستین اظهارتش در جلسه‌ی‌ اضطراری کابینه‌‌ی‌ جنگ این کشور گفت که ایران با حمله‌‌ی‌ موشکی به‌ا‌سراییل «اشتباه بزرگی مرتکب شد» و حالا باید با پیامدهای آن مواجه شود.

این‌ در حالیست که‌ در پی این حمله، کابینه اسرائیل در مخفیگاه‌های زیر زمین پنهان شده بودند و چندین فرودگاه و بیس‌های نظامی اسرائیل کاملا تخریب گردید.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2694b
دکمه بازگشت به بالا