تحلیگر جهان عرب: سران تل‌آویو باقی عمر را در پناهگاه‌های ۷۰ متری زیرزمین می‌گذرانند

عبدالباری عطوان، تحلیلگر جهان عرب با اشاره به شهادت قهرمانانه «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در میدان نبرد، به حمله پهپادی به منزل نخست وزیر رژیم اسرائیل اشاره کرد و گفت که سران تل آویو از این پس از ترس و وحشت بقیه عمر خود را در پناهگاه‌هایی در عمق هفتاد متری زیر زمین می‌گذرانند.

به نقل از رای الیوم، «عبدالباری عطوان» نوشت: یعنی چه که پهپاد حزب الله به اتاق خواب «بنیامین نتانیاهو» در قیساریا برسد؟ این انتقام اولیه سنوار است یا مقدمه‌ای برای تحولات خطرناکتر؟ سنوار از مقر فرماندهی خود در زیر زمین در غزه خارج شد تا با دشمنان بجنگد و الگویی در شهادت برای همه نسل های آتی باشد، اما برادران و متحدان او در حزب الله تصمیم گرفتند که انتقام خون او و همه شهدا را بگیرند و در میان همه مسئولان صهیونیست که با حمایت بی شرمانه امریکا و غرب، مرتکب جنایات نسل کشی در غزه و لبنان می‌شوند، رعب و وحشت افکنند.

وی افزود: اینکه پهپادی که رزمندگان حزب الله از پایگاه خود در لبنان به پرواز درآوردند، بتواند بیش از هفتاد کیلومتر را طی کند و به هدف خود یعنی منزل نتانیاهو در شهر قیساریا در شمال فلسطین اشغالی برسد و آن را منفجر کند و همه سامانه های دفاعی هوایی و زمینی اسرائیلی جدید ساخت امریکا را پشت سر بگذارد، دستاورد نظامی و اطلاعاتی بسیار بزرگ و شکست خطرناک و دردناک برای رژیم اسرائیل و همه سرویس های امنیتی و پدافند هوایی و زمینی آن است.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2910b
دکمه بازگشت به بالا