جزئیات تازه‌ترین حمله حزب‌الله به مقر موساد در تل‌آویو

به نقل از المنار، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرده با چندین فروند موشک فادی ۴ پایگاه غلیلوت وابسته به واحد استخبارات نظامی ۸۲۰۰ و مقر موساد در اطراف تل آویو را هدف گرفت.

این نخستین بار است که حزب الله لبنان موشک‌های فادی ۴ را وارد عرصه نبرد با رژیم اسرائیل می‌کند.

رسانه‌های اسرائیلی پیشتر گزارش دادند: «۱۰ موشک بالستیک از لبنان به سمت تل آویو شلیک شده است.»

همچنان، نیروهای مقاومت اسلامی لبنان ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه 1 اکتبر 2024 محل تجمع نظامیان اسرائیلی در نزدیکی شهرک روش‌بینا را هدف حمله موشکی قرار دادند.

در بیانیه ششم حزب‌الله هم آمده است: رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 10:30 صبح امروز سه‌شنبه 1 اکتبر، محل تجمع نظامیان دشمن در کمپ نظامی دوویو را با موشک فلق2 هدف قرار دادند.

رسانه‌های اسرائیلی تصریح کردند:«آشکار است که حزب الله لبنان هنوز حرف نهایی خود را در میدان نزده و این حمله موشکی حزب الله لبنان بزرگترین حمله از آغاز جنگ در هفتم اوکتوبر سال گذشته بوده است.»

اورژانس اسرائیل هم گزارش داده که طی این حمله موشکی به مرکز تل آویو ۳ نفر زخمی شدند که جراحت دو نفر از آنها متوسط عنوان شده ست.

این حملات مقاومت لبنان در حالی انجام می‌شود که جنوب لبنان و ضاحیه بیروت زیر حملات سنگین هوایی جنگنده‌های ارتش رژیم اسرائیل قرار دارد و اشغالگران مدعی نابودسازی بخش بزرگی از توان موشکی حزب الله شده‌اند.

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2672b

 

دکمه بازگشت به بالا