مادورو: نتانیاهو روی هیتلر را هم سفید ساخت

به نقل از المیادین، «نیکلاس مادورو» رئیس‌جمهور ونزوئلا بار دیگر با محکومیت شدید جنایت‌های رژیم اسرائیل در نوار غزه و لبنان تأکید کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم هیولای ساخت امپریالیسیم امریکا و اتحادیه اروپاست.

وی دراین‌باره گفت: آنچه هیتلر جرأت انجامش را نداشت در حال حاضر این هیولا (نتانیاهو) در حال انجامش است؛ هیولایی که ساخت امیرپالییسم امریکا و اتحادیه اروپاست.

وزیر امور خارجه ونزوئلا روز یکشنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که این کشور ۱۴ تن کمک‌های بشردوستانه برای لبنانی‌هایی که به دلیل حملات رژیم اسرائیل به سوریه پناه برده‌اند، ارسال کرده است.

بر اساس این بیانیه، این کمک‌ها توسط مردم ونزوئلا تأمین شده است و طی مراسمی از میدان‌هوایی بین‌المللی سیمون بولیوار به سوریه ارسال شد.

هفته پیش نیز همزمان با سالگرد عملیات «طوفان الاقصی»، نیکلاس مادورو اعلام کرد که آنچه امروز در خاورمیانه از سوی رژیم اسرائیل به وقوع می‌پیوندد، «جنگ نسل‌کشی و پروژه استعماری است که هدفش تسلط بر منطقه است».

مادورو عنوان کرد که «آنچه امروز در خاورمیانه رخ می‌دهد، نزاع نیست، بلکه پروژه‌ای استعماری از سوی امریکا، بریتانیا و اروپا است که هدف آن تسلط بر این منطقه است. اسرائیل با ترور نصرالله و هنیه به دنبال جلوگیری از آتش‌بسی بود که نزدیک بود برقرار شود».

وی افزود: «نتانیاهو شفاخانه‌ها، مکاتب، مساجد و اردوگاه‌های آوارگان در غزه را بمباران کرد. آیا این جنگ است؟ این نسل‌کشی است».

لینک کوتاه

https://sarie.news/a2840b
دکمه بازگشت به بالا