نقره ووشوی آسیایی به نام افغانستان ثبت شد
شهزاده صافی، ورزشکار کشور در رقابتهای آسیایی ووشوی سازمان همکاری شانگهای، با راهیابی به دیدار نهایی وزن ۵۶ کیلوگرام، مدال نقره را قطعی کرد و امروز برای کسب مدال طلا به مصاف حریف چینی خود میرود.

به گزارش خبرگزاری سریع؛ ریاست عمومی المپیک، تربیت بدنی و ورزش اعلام کرده است که شهزاده صافی، ووشوکار کشور، در وزن ۵۶ کیلوگرام رقابتهای آسیایی سازمان همکاری شانگهای با شکست دادن ورزشکارانی از قزاقستان و هنگکنگ، به دیدار نهایی راه یافته و مدال نقره را به نام افغانستان ثبت کرده است.
بر بنیاد خبرنامه این اداره، صافی قرار است امروز در دیدار پایانی با نماینده میزبان، چین، رقابت کند تا برای نخستین مدال طلای افغانستان در این دور از مسابقات تلاش نماید.
رقابتهای ووشوی سازمان همکاری شانگهای از تاریخ ۲۶ جون به میزبانی چین و با حضور ورزشکارانی از ۱۸ کشور آغاز شده و تا ۲۹ جون ادامه خواهد داشت.
افغانستان در این دوره از مسابقات با شش ورزشکار حضور یافته و در بخشهای مختلف به مصاف رقبای منطقهای رفته است.

