آلمان با پذیرش شش دیپلمات دیگر افغانستان موافقت کرد
رسانههای آلمانی گزارش دادهاند که دولت آلمان پس از مذاکرات با نمایندگان حکومت فعلی در استانبول، با پذیرش شش دیپلمات دیگر افغانستان موافقت کرده است.

به گزارش خبرگزاری سریع؛ براساس گزارش رسانههای آلمانی، برلین در ادامه رایزنیهای دیپلماتیک با نمایندگان حکومت فعلی افغانستان، با پذیرش شش دیپلمات جدید برای فعالیت در نمایندگیهای افغانستان در آلمان موافقت کرده است.
این تصمیم پس از برگزاری مذاکرات میان طرفین در شهر استانبول ترکیه اتخاذ شده است.
در حال حاضر، امور سفارت افغانستان در برلین و سرکنسولگری این کشور در شهر بن توسط دو کارمند کنسولی اداره میشود.
جزئیات بیشتری درباره سطح مأموریت، زمان آغاز فعالیت و محل استقرار دیپلماتهای جدید منتشر نشده است.
این تحول در حالی رخ میدهد که موضوع روابط کشورهای اروپایی با حکومت فعلی افغانستان و نحوه تعامل دیپلماتیک با نمایندگیهای این کشور همچنان از موضوعات مورد بحث در محافل سیاسی به شمار میرود.

