پایان مذاکره نمایندگان دولت لبنان و رژیم اسرائیل در واشنگتن

مذاکرات نمایندگان دولت لبنان و رژیم اسرائیل در واشنگتن پس از ۸ ساعت گفت‌وگوی فشرده به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری سریع؛ به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، نشست مذاکراتی میان نمایندگان دولت لبنان و رژیم اسرائیل که در واشنگتن برگزار شده بود، پس از هشت ساعت رایزنی طولانی به کار خود پایان داد. گفته می‌شود این گفت‌وگوها با حضور هیئت نظامی اعزامی از بیروت پیگیری شده و تمرکز اصلی آن بر تعیین سازوکارهای احتمالی برای عقب‌نشینی نیروهای اشغالگر از خاک جنوب لبنان بوده است.

این تحولات در حالی رقم می‌خورد که یخیل مایکل لایتر، سفیر رژیم اسرائیل در امریکا، پیش‌تر نسبت به فروپاشی روندهای امنیتی و سیاسی که تل‌آویو بر آن حساب باز کرده بود، ابراز نگرانی کرده بود.

دکمه بازگشت به بالا
×
ما را دنبال کنید