سید دل آقا قاسمی: شرکت در انتخابات نه‌تنها وظیفه ملی بلکه وظیفه شرعی است

قاسمی در ادامه گفت: "حضور پر شور و گسترده شهروندان کشور در انتخابات، باعث تضعیف دشمنان قسم خورده کشور شده و نظام نوپای دموکراسی را تقویت می‌بخشد."

خبرگزاری سریع: سید دل آقا قاسمی، معاون ستاد انتخاباتی محمد اشرف غنی در غرب کابل، در همایشی که امروز شنبه ۱۹ اسد، با حضور گسترده مردم برگزار شده بود، شرکت در انتخابات را نه‌تنها وظیفه ملی بلکه وظیفه شرعی شهروندان خواند.

قاسمی در ادامه گفت: “حضور پر شور و گسترده شهروندان کشور در انتخابات، باعث تضعیف دشمنان قسم خورده کشور شده و نظام نوپای دموکراسی را تقویت می‌بخشد.”

معاون ستاد انتخاباتی محمد اشرف غنی در غرب کابل در ادامه افزود: “هرچند در انتخابات‌های قبلی دچار مشکلات فراوان شدیم و قادر به برگزاری یک انتخابات شفاف و عادلانه نبودیم، اما هنوز جای امیدواری باقی است و باید مبارزه کنیم.”

قاسمی با اشاره به نظرم دموکراسی در دیگر کشورها گفت: “بسیاری از کشورهای تراز اول دنیا در ابتدای نظام دموکراسی و برگزاری انتخابات، با مشکلات زیادی روبه‌رو بوده‌اند.”

وی هم‌چنان از شهروندان کشور خواست که در انتخابات بسیار پر شور شرکت کنند تا این نظام نوپای دموکراسی و دست‌آورد ۱۸ سال گذشته حفظ شود.

معاون ستاد انتخاباتی محمد اشرف غنی در غرب کابل در ادامه تاکید کرد که همه مردم افغانستان از نظام جمهوری اسلامی و نیروهای دفاعی و امنیتی کشور با تمام وجود حمایت می‌کنند.

قاسمی در سخنان آخرین خود با اشاره به گروه تروریستی طالبان گفت: “طالبان یک گروه جنایت‌کار، تروریستی و دهشت‌افکن است. مردم افغانستان جنایات این گروه و کشتار مردم بی‌گناه و نیروهای دفاعی و امنیتی را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.”

گزارش :مبارکه توسلی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا