مهلت سهروزه وزارت مخابرات به شرکتهای مخابراتی برای کاهش نرخ انترنت و تماس
وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در اقدامی برای حمایت از مشترکین و کاهش فشار اقتصادی بر مردم، به تمامی شرکتهای مخابراتی دستور داد تا افزایش اخیر در نرخهای اینترنت و مکالمات صوتی را تا روز یکشنبه آینده لغو و تعرفهها را به حالت پیشین بازگردانند.

به گزارش خبرگزاری سریع؛ وزارت مخابرات و تکنالوژی معلوماتی با صدور یک اطلاعیه رسمی و فراخوانی نمایندگان شرکتهای مخابراتی، به آنان هشدار داد که نرخهای جدید وضعشده غیرقابل قبول بوده و باید فوراً اصلاح شود.
این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که در روزهای گذشته، موجی از انتقادات و گلایههای مشترکین از گرانفروشی و پایین بودن کیفیت خدمات مخابراتی در شبکههای اجتماعی و رسانهها بازتاب گستردهای داشت.
مقامهای این وزارت تأکید کردهاند که نظارت بر فعالیت شرکتها و حفظ حقوق شهروندان خط قرمز نهادهای دولتی است و هرگونه تغییر در تعرفهها باید با هماهنگی و مجوز رسمی از سوی اداره تنظیم خدمات مخابراتی (اترا) صورت گیرد. به شرکتها ابلاغ شده است که در صورت عدم رعایت این مهلت زمانی، با اقدامات قانونی و تنبیهی مواجه خواهند شد.

