پزشکیان عازم پاکستان شد

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، در یک سفر رسمی عازم پاکستان شد. وی هدف از این سفر را پاسداشت یاد شهدای اخیر، به‌ویژه دانش‌آموزان شهید میناب و رایزنی جهت پیشبرد تفاهمات دیپلماتیک برای استیفای حقوق ملت ایران اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری سریع به نقل از فارس؛ مسعود پزشکیان، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با طیاره ویژه «میناب ۱۶۸» تهران را به مقصد اسلام‌آباد ترک کرد. نام‌گذاری این پرواز به نام ۱۶۸ دانش‌آموز شهید مدرسه میناب، حامل پیامی نمادین از ایستادگی در برابر تجاوزات اخیر است.

رئیس‌جمهور ایران پیش از ترک تهران، در گفتگو با خبرنگاران با تأکید بر اهمیت این سفر گفت: «این سفر در راستای ارج نهادن به خون شهدای مظلوم کشور و همچنین قدردانی از تلاش‌های دولت پاکستان جهت نهایی‌سازی تفاهمات میان ایران و ایالات متحده صورت می‌گیرد.»

آقای پزشکیان افزود که جمهوری اسلامی ایران به دنبال اجرای دقیق مفاد توافقات در چارچوب قوانین بین‌المللی است و بر این باور است که تداوم این مسیر می‌تواند به کاهش تنش‌های منطقه‌ای و خنثی‌سازی اقدامات متجاوزانه دشمنان کمک شایانی کند.

دکمه بازگشت به بالا
×
ما را دنبال کنید