پزشکیان فردا به پاکستان میرود
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری ایران از سفر قریبالوقوع مسعود پزشکیان به پاکستان خبر داد و اعلام کرد که این سفر با هدف پیگیری توافقات پیشین، توسعه همکاریهای اقتصادی و رایزنی درباره مسائل دوجانبه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری سریع به نقل از تسنیم؛ حبیب عباسی، مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری ایران، در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، سفر مسعود پزشکیان، رئیسجمهور ایران، به پاکستان را تأیید کرد.
وی گفت این سفر فردا انجام میشود و بر اساس برنامهریزیهای انجامشده، احتمالاً یک سفر یکروزه خواهد بود.
عباسی با اشاره به اهداف این سفر اظهار داشت که پیگیری مصوبات و توافقات حاصلشده در سفرهای گذشته، بررسی راههای گسترش همکاریهای اقتصادی و تجاری میان تهران و اسلامآباد و همچنین گفتوگو درباره موضوعات مورد علاقه دو کشور، از محورهای اصلی این سفر خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری همچنین افزود که قدردانی رئیسجمهور ایران از نقش و پیگیریهای پاکستان در روند میانجیگری میان ایران و امریکا، از دیگر اهداف سفر پزشکیان به اسلامآباد به شمار میرود.

