تیم ملی ووشوی افغانستان به چین رفت
فدراسیون ملی ووشوی افغانستان اعلام کرده است که تیم ملی ووشوی کشور برای حضور در رقابتهای آسیایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، عازم چین شده است.

به گزارش خبرگزاری سریع؛ فدراسیون ملی ووشوی افغانستان امروز (سهشنبه) در صفحه فیسبوک خود نوشته است که این رقابتهای آسیایی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای، به میزبانی چین برگزار میشود و تیم ملی ووشوی افغانستان نیز در آن اشتراک خواهد کرد.
براساس معلومات این فدراسیون، شش ورزشکار افغانستان در این مسابقات حضور خواهند داشت و برای رقابت با ورزشکاران کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای به میدان میروند.
رقابتهای آسیایی ووشوی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای قرار است به تاریخ ۲۷ جون سال جاری در چین برگزار شود.

