تفاهم‌نامه اسلام‌آباد

  • رایزنی تلیفونی پاکستان و بحرین پس از نقض تعهدات

    در پی نقض تازه تعهدات امریکا ذیل تفاهم‌نامه اسلام‌آباد و افزایش تنش‌های منطقه‌ای، وزیر خارجه پاکستان که نقش میانجی در مذاکرات تهران–واشینگتن را بر عهده داشته، در گفت‌وگوی تلیفونی با همتای بحرینی خود درباره آخرین تحولات منطقه رایزنی کرد.

    به گزارش خبرگزاری سریع به نقل از فارس؛ وزارت امور خارجه پاکستان اعلام کرد که محمد اسحاق‌دار، وزیر خارجه این…

    بیشتر بخوانید »
دکمه بازگشت به بالا
×
ما را دنبال کنید