پاسخ موشکی و پهپادی ایرانی به تجاوز امریکا؛ پایگاههای امریکایی در کویت و بحرین هدف قرار گرفت
پس از آنکه فرماندهی مرکزی امریکا (سنتکام) از حملات تازه این کشور به اهدافی در ایران به دستور مستقیم دونالد ترامپ خبر داد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد در پاسخ به تجاوزهای اخیر امریکا، طی یک عملیات مشترک موشکی و پهپادی چند پایگاه مهم نیروهای امریکایی در منطقه هدف قرار گرفته است.
ادامه خبر







