دیدارهای اقتصادی هئیت افغانستان در حاشیه نمایشگاه شانگهای
رئیس اتاق تجارت و سرمایهگذاری افغانستان، در رأس یک هیئت تجاری به منظور شرکت در نمایشگاه سازمان همکاری شانگهای به شهر بیشکک، پایتخت قرقیزستان، سفر کرد؛ این سفر با هدف تقویت همکاریهای اقتصادی و ایجاد فرصتهای تازه سرمایهگذاری میان افغانستان و کشورهای منطقه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری سریع؛ سید کریم هاشمی، رئیس اتاق تجارت و سرمایهگذاری افغانستان، در رأس یک هیئت از بازرگانان و فعالان اقتصادی این کشور برای شرکت در نمایشگاه سازمان همکاری شانگهای به بیشکک، پایتخت قرقیزستان، سفر کرده است.
هاشمی در حاشیه این رویداد اقتصادی با رؤسای اتاقهای بازرگانی و نمایندگان بخش خصوصی کشورهای قرقیزستان، جمهوری اسلامی ایران، تاجیکستان، روسیه و ازبیکستان دیدار و گفتوگو کرده است.
در این دیدارها، طرفها درباره راههای گسترش مبادلات تجاری، تقویت همکاریهای میان بخش خصوصی و همچنین ایجاد فرصتهای تازه سرمایهگذاری در حوزههای مختلف اقتصادی بحث و تبادل نظر کردند.
مسئولان اتاق تجارت افغانستان تأکید کردند که توسعه تعاملات اقتصادی منطقهای میتواند زمینهساز افزایش صادرات افغانستان و تقویت جایگاه این کشور در شبکههای تجاری منطقه باشد.

